آموزش جامع محبوب ترین و پرکاربردترین زبان برنامه نویسی جهان | جاوااسکریپت – JavaScript

دلایل زیادی برای یاد گیری جاوااسکریپ و کتابخانه های آن وجود دارد ما به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:

در سال های 2018 , 2019 , 2020 و 2021 همواره توسط مراجع معتبر محبوب ترین و پرکاربردترین زبان برنامه نویسی جهان معرفی شده می شود. در آماری که سایت stackoverflow برای سال های اخیر و بخصوص سال 2019 منتشر کرده است زبان پرطرفدار همه افراد و یا فقط برنامه نویسان حرفه ای جاوااسکریپت بوده است و این موضوع در مورد کتابخانه ی react هم صادق است. 

لینک منبع:
https://insights.stackoverflow.com/survey/2021/#most-popular-technologies-language

اگر شما به این زبان برنامه نویسی مسلط باشید طبق آمار سایت های کاریابی ایرانی مانند jobinja ، karboom و quera بیش از صدها شغل فعال در لحظه وجود دارند که شما می توانید بسیاری را بصورت پروژه ای یا دور کاری انجام بدهید.

خیلی ها این زبان را صرفا یک زبان برنامه نویسی برای ظاهر وب سایت ها می دانند اما در سال های اخیر با توجه به framework های بزرگ و معتبری که جاوااسکریپت ارائه داده است مانند express ، react native و electron شما می توانید برای ویندوز، موبایل (ios , android) و حتی برنامه نویسی های سمت سرور از جاوااسکریپت استفاده کنید. به عنوان مثال skyp تمام برنامه موبایل و ویندوز خود را برمبنای جاوااسکریپت طراحی کرده است.

هنر کدنویسی در این دوره سعی دارد یک دوره جامع و پایه ای در مورد Javascript برگزار کنیم تا داوطلب در نهایت در مسیر برنامه نویسی حرفه ای قرار بگیرد. تجربه ی ما در حوزه آموزشی برای 8 سال متوالی ثابت کرده است دو نیاز ضروری برای برنامه نویس شدن وجود دارد اول کاربردی و مفهومی بودن آموزش، دوم تمرین و تلاش برنامه نویس. این دو نکته می تواند یک فرد را در کمترین زبان به چند متخصص تبدیل کند.
این دوره شامل 12 جلسه آموزش خصوصی و تخصصی است که بصورت پروژه محور و کارگاهی برگزار می شود. سعی شده است این پروژه ها هرچند کوچک باشند اما در واقع یک تجربه حقیقی در عرصه کار باشند تا داوطلب با فضا جدی و کاری هم آشنا بشود.